Creieu que es retirarà Oscar Rubio o continuarà jugant al Lleida?
Jo penso que pot ser un bon jugador i un gran capità per Quarta Catalana però tambe crec que té una edat i que ha de deixar pas a jugadors més joves.
Opinions?
Oscar Rubio es retirarà o continuarà jugant al Lleida?
-
cristina22
- Entrades: 8
- Membre des de: 18 jul. 2026, 18:27
- Contacta:
Oscar Rubio continuarà al Lleida CF a Quarta Catalana. No sé com es que encara no l'han anunciat com a nou fitxatge. Estic convençuda que no es retirarà i ajudarà al Lleida a tornar a la categoria que es mereix
- Shevchenko
- Entrades: 12
- Membre des de: 18 jul. 2026, 17:37
- Contacta:
El més probable es que continuï jugant al Lleida CF a Quarta Catalana. Espero que aviat hi hagi l'anunci perque seria una gran notícia pel Lleida
Oscar Rubio ja te una edat per jugar a futbol pero ens aniria molt be al projecte del Lleida CF a Quarta Catalana
Tan de bo poder disfrutar molts mes anys d'un jugador de la seva categoria i més a quarta catalana
Tan de bo poder disfrutar molts mes anys d'un jugador de la seva categoria i més a quarta catalana
-
Jose Ramon
- Entrades: 10
- Membre des de: 19 jul. 2026, 19:48
- Contacta:
Quan optimista hi ha per aqui!
Doncs jo opino tot el contrari, penso que Oscar Rubio no continuarà al Lleida CF, penso o que es retirarà o que firmarà per algun altre equip de 3RFEF, la veritat
Es molt bon jugador, en aixo si que estic d'acord pero penso que hem tingut laterals drets del seu nivell durant aquests ultims anys com per exemple en Joan Campins
Doncs jo opino tot el contrari, penso que Oscar Rubio no continuarà al Lleida CF, penso o que es retirarà o que firmarà per algun altre equip de 3RFEF, la veritat
Es molt bon jugador, en aixo si que estic d'acord pero penso que hem tingut laterals drets del seu nivell durant aquests ultims anys com per exemple en Joan Campins
-
- Informació
-
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant